Case Study: «Ο Φούρνος του Νύκταρη», το νέο website

Σε αυτό το άρθρο θα παρουσιάσουμε την διαδικασία δημιουργίας του νέου ιστότοπου της Ο Φούρνος του Νύκταρη: Θα περιγράψουμε τις βασικές στοχεύσεις και κατευθύνσεις που θα ακολουθήσει το project προς την υλοποίησή του, θα δούμε το πλαίσιο των απαιτήσεων της εταιρείας, τι προτείναμε εμείς ότι πρέπει να δημιουργηθεί, ποιες ήταν (και είναι, καθώς το έργο είναι σε εξέλιξη) οι φάσεις όλης αυτής της δημιουργικής διαδικασίας και τι τελικά θα παραδώσουμε.

Η ταυτότητα της «Ο Φούρνος του Νύκταρη»

Ο Φούρνος του Νύκταρη είναι η 3η γενιά οικογενειακής κρητικής αρτοποιίας. Με σύγχρονη και πρωτοποριακή προσέγγιση, προετοιμάζουν μια τεράστια γκάμα προϊόντων αρτοποιίας στις πρότυπες εγκαταστάσεις τους στις Σίσσες. Τα τυποποιημένα προϊόντα της εταιρείας (παξιμάδι και βουτήματα) είναι διαθέσιμα σε σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα και φυσικά στα δικά της καταστήματα σε Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Χερσόνησο. Ένα χαρακτηριστικό, εξαιρετικής αποδοχής από το κοινό, προϊόν τους είναι τα μοναδικά «Καλορίζικα», μια σειρά βουτημάτων βασισμένων σε πατροπαράδοτη κρητική συνταγή.

Ο Φούρνος του Νύκταρη

Το πνεύμα καινοτομίας και πρωτοτυπίας που χαρακτηρίζει την εταιρεία βρίσκει την έκφρασή του σε προϊόντα που ψήνονται όχι με την τυπική μέθοδο αλλά στον ξυλόφουρνο ή μία σειρά παξιμαδιών από αλεύρι βιολογικής γεωργίας. Με έντονη και υποδειγματική επιχειρηματική δυναμική, Ο Φούρνος του Νύκταρη διεκδικεί με μεγάλη επιτυχία ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς με την δημιουργία πανέμορφων καταστημάτων/πρατηρίων που διαθέτουν στην πόλη εξαίρετα προϊόντα σφολιάτας, ζαχαροπλαστικής και snacks/καφέ.

Στόχευση του νέου έργου

Ανανέωση της εικόνας της εταιρείας στο διαδίκτυο (web) και τα κοινωνικά μέσα (social media)Ανανέωση της εικόνας της εταιρείας στο διαδίκτυο (web) και τα κοινωνικά μέσα (social media)
Ανανέωση της τεχνολογίας του websiteΑνανέωση της τεχνολογίας του website
Σωστή θέαση του website από διαφορετικά μέσα όπως tablets, smart phones, κλπ. μέσω νέου responsive (αποκριτικού) designΣωστή θέαση του website από διαφορετικά μέσα όπως tablets, smart phones, κλπ. μέσω νέου responsive (αποκριτικού) design
Βελτίωση οργανικών SEO αποτελεσμάτων και ώθηση του συνολικού conversion rate.Βελτίωση οργανικών SEO αποτελεσμάτων και ώθηση του συνολικού conversion rate.

Τι μας ζήτησαν

Η εταιρεία μας ζήτησε να δημιουργήσουμε μία συνολική πρόταση αναβάθμισης της παρουσίας της στο διαδίκτυο που θα ανανεώσει την εικόνα της ή –πιο σωστά- θα συγχρονίσει την τωρινή, πραγματική της εικόνα και τις δραστηριότητές της με ένα παρωχημένο website που δεν πληροί πια αυτές τις προϋποθέσεις και μάλλον έχει αρνητικό αντίκτυπο σε όποιον δεν γνωρίζει τον Φούρνο του Νύκταρη.

Τι προτείναμε και τι θα φτιάξουμε

Η πρότασή μας, μετά από εξαιρετικά παραγωγικές συζητήσεις με στελέχη της εταιρείας, περιλαμβάνει την παραγωγή νέου εταιρικού website, ένα project που θα περιλαμβάνει responsive design, infographics, copywriting (δηλαδή την δημιουργική συγγραφή νέων κειμένων), μετάφραση σε άλλες γλώσσες, φωτογράφιση χώρων, προϊόντων και συνθέσεων για το design. Επίσης, το συνολικό project θα συνοδεύεται από υπηρεσίες όπως την διαχείριση και την περιοδική ενημέρωση του περιεχομένου του website, την φιλοξενία του ιστότοπου και την μερική προώθησή του στο διαδίκτυο.

Μία πολύ σημαντική τελευταία υπηρεσία που θα παρέχουμε στην εταιρεία ως αναπόσπαστο στοιχείο της νέας, δυναμικής της εικόνας στην αγορά είναι η δημιουργία, εικαστική επεξεργασία και διαχείριση λογαριασμού Facebook™.

Η αναζήτηση ενός κεντρικού concept για το web

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα πολύ καλό brand με εξαιρετικά σχεδιασμένες συσκευασίες των προϊόντων της αλλά και μέσω των πολύ ξεχωριστών καταστημάτων της σε στρατηγικά σημεία. Όμως, το εξαιρετικό αυτό brand δεν είναι συγχρονισμένο με την εικόνα της εταιρείας στο web και τα κοινωνικά μέσα (social media). Με αυτό δεδομένο, αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε την νέα σχεδίαση ανακαλύπτοντας το στοιχείο εκείνο που πρωτίστως θα εξάρει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του brand, θα κάνει τον επισκέπτη να προχωρήσει πέραν της αρχικής σελίδας του νέου ιστοτόπου. Η «εξίσωση» αυτή θα είναι: Μία οικογενειακή υπόθεση, με την Κρήτη στο νου, ποιότητα... στην λεπτομέρεια, πάθος για το ψωμί. Τα στοιχεία αυτά θα «μεταφέρουν» με επάρκεια την συνολική αίσθηση του brand στο κοινό του.

Η δημιουργία του νέου περιεχομένου

Επαφές, συζητήσεις, ραντεβού και νέες συζητήσεις! Μία διαδικασία που απαιτεί τον χρόνο της όμως παράγει νέες ιδέες, αλλάζει προς το καλύτερο την δημιουργική μας κατεύθυνση, επαναπροσδιορίζει κάποιες επιλογές που γίνονται στην εκκίνηση του project.

Συγγράφουμε νέα κείμενα βάσει σημειώσεων που πήραμε σε πολύωρες συνεντεύξεις με στελέχη που γνωρίζουν καλά τα της εταιρείας. Παράλληλα δημιουργούμε ένα λεπτομερές brief για τον συνεργάτη μας φωτογράφο ώστε να γνωρίζει επακριβώς τι θα μας παρέχει: οι φωτογραφίες δεν είναι ένα οπτικό υλικό που απλώς παρατίθεται δίπλα σε ένα κείμενο. Είναι το αναπόσπαστο στοιχείο της σχεδίασης ενός website, μία «εκρηκτική» λεπτομέρεια που θα «απογειώσει» το design και θα μας δώσει το “Wow Effect».

Αναμειγνύοντας όλα τα υλικά μαζί!

Καθώς διαβάζετε αυτό το κείμενο η ομάδα μας δουλεύει εντατικά για να υλοποιήσει τα παραπάνω! Μόλις ολοκληρώσουμε θα επανέλθουμε με τα συμπεράσματά μας και το τελικό αποτέλεσμα ΕΔΩ! Don’t go away!

Μοιραστείτε αυτό που μόλις διαβάσατε



Top